مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-08اقتصادي

سرمایه گذاری؛ نقطه عطف همدان در نمایشگاه بین المللی گردشگری 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: همدان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با تمرکز بر حوزه سرمایه گذاری وارد شده است.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: همدان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با تمرکز بر حوزه سرمایه گذاری وارد شده است.

سیدمجتبی حسینی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال همدان در نمایشگاه به شکل متفاوت و قوی تر از سال های گذشته ظاهر شده است.

وی ادامه داد: همدان با سه غرفه در نمایشگاه حاضر است، این استان به شکل دولتی در وسعتی مناسب و ارائه خوب ظرفیت های گردشگری، شهرداری همدان در محور گردشگری دوستدار کودک و شهرستان ملایر در غرفه ای قوی ظاهر شده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اضافه کرد: عمده فعالیت همدان در نمایشگاه با تمرکز بر روی بحث سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است و تلاش می کنیم نظر سرمایه گذاران این حوزه را جلب کنیم.

حسینی تصریح کرد: دفترچه ای از فرصت های سرمایه گذاری آماده شده که در معرض عموم مردم و سرمایه گذاران داخلی و دیگر کشورها قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری؛ نقطه عطف همدان در نمایشگاه بین المللی گردشگری 

سرمایه گذاری؛ نقطه عطف همدان در نمایشگاه بین المللی گردشگری